Parkinson-kórral vagy akár kezdődő demenciával küzdhet Putyin? Itt az igazság!

Hirdetés

Egészségügyi problémák okozhatják Putyin viselkedésének megváltozását?

Valami nincs rendben Vlagyimir Putyin egészségével – ezt állítják egybehangzóan több állam hírszerzési forrásai, írja a The Daily Mail.

Hirdetés

A lap szerint Putyinon mostanában több változás figyelhető meg, így például fokozódtak indokolatlan dühkitörései, melyet lehetséges, hogy állítólagos daganatos megbetegedésével, vagy egyéb egészségügyi problémáival kapcsolatosan szedett szteroidok okozhatnak – írja a Blikk

Ez a fajta rendellenes viselkedés sokszor az indokolatlanul sok szteroidot fogyasztó testépítők körében figyelhető meg (az angol szaknyelv a “roid rage”, vagyis “szteroid düh” kifejezést használja a problémára): ez nagyjából azt jelenti, hogy a szteroidok megváltoztatják a viselkedést, indokolatlan dühkitöréseket okozva, mely gyakran erőszakos viselkedésbe torkollik.

Hirdetés

Hírszerzői állítások szerint a 69 éves államfő egészségét: a jelentések szerint Parkinson-kórral vagy akár kezdődő demenciával küzdhet. Mindkettő befolyásolja a viselkedést is, és nem pozitív irányba, állítják a megfigyelők.

Az elnökön a szeteroidkúrák külső hatásai is megmutatkoznak, így például arca és nyaka jelentősen puffadtabb lett, és arcán is látszik a kezelések okozta pirosság – írják. A súlyos betegségek miatti csökkent immunitás igazolhatja azt is, hogy Putyin extrán óvatos: hogy a fertőzésveszélyt csökkentsék, az elnök környezetében ezért vezethettek be rendkívüli biztonsági intézkedéseket. Többek között ez lehet az oka annak, hogy vendégeit hosszú asztal mellett ülve, biztonságos távolságból fogadja.

Hirdetés

Hozzászólások: